IRG Formula 1 - R10 - Węgry

31/07/2017 - 19:05
live_87
Krzysztof Szczygielski
User
Posts: 34
Registration: 12/10/2015 - 13:27
@Sync a kiedy to ja otrzymałem kare za kolizję? ;)

@Luker Nie idzie mi ostatnio kompletnie jazda wiec czas na wakacje od rFactora. A jak już idzie w miarę to ktoś mnie zdejmuje albo popełniam głupi błąd i kolejny DNF albo co gorsza CL.

@Wlozaj Jakieś "sory czy cuś" naprawdę nie boli napisać po wyścigu...
31/07/2017 - 20:11
Sync
Tomasz Bartkiewicz
User
Posts: 127
Registration: 10/10/2014 - 16:39
live_87: @Sync a kiedy to ja otrzymałem kare za kolizję? ;)


kurde następny mnie zdyskredytował ;p zaplątałem się w tych innych nickach i nazwiskach potem na poprawianiu coś musiałem się zamulić wturnie.. idę na dół mam rozpalonego grilla, może jak sobie zjem kiełbaskę i napije piwa mi się umysł odmuli ;p mam nadzieję że więcej błędów nie było :) sorry. Chęci były dobre :) A może przewiduje przyszłość ? :P
31/07/2017 - 21:50
Michal Strukowski
Michal Strukowski
User
Posts: 59
Registration: 20/03/2017 - 17:49
Nie miałem chyba kolizji z orzeczemiem winy po mojej stronie :D

Ogólnie ciekawa statystyka, chociaż tu jestem na czele, ale nauczyłem się po tym uważać na te linie wyjazdowe z pit.. :)
31/07/2017 - 23:28
Sync
Tomasz Bartkiewicz
User
Posts: 127
Registration: 10/10/2014 - 16:39
Michal Strukowski: Nie miałem chyba kolizji z orzeczemiem winy po mojej stronie :D

Ogólnie ciekawa statystyka, chociaż tu jestem na czele, ale nauczyłem się po tym uważać na te linie wyjazdowe z pit.. :)


Fakt, odrzuciłem linie wyjazdowe, track limity, brak telemetrii, ale pozostała jeszcze kwestia z GP Chin:

"Michal Strukowsk iKwalifikacje, time 00:00:00
Kierowca nie poczekał za przepuszczającym innych zawodników będących na pomiarowym okrążeniu, tylko przeciął linię wyjazdu z pit przeszkadzając tym samym innemu kierowcy, który zaczął pomiarowe okrążenie.
Drive Through"

Za dużo tych wyłączeń by to było obrazowo super :P W każdym razie wnioski moje takie że obtarć może i spięć sporo, jak to w normalnej F1 ale generalnie jakiś 'roszad po bandzie' uważam (prywatnym zdaniem) niewiele.. Wydaje mi się że jest wysoki poziom fairplay.
Edited by: Sync - Mon, 31/07/2017 - 23:29
02/08/2017 - 20:17
pocisk
User
Posts: 702
Registration: 17/03/2013 - 15:09
Przygotowania:
Krótko i na temat, sobota / niedziela objeżdżanie cudzesów

Kwalifikacje: P11
Pierwszy i jedyny hot lap na medach i mniej niż 0,1 s. zabrakło do awanso do Q2.

Wyscig: P10
M - M - S
Na starcie ktoś zaspał przede mną, omijałem go z lewej, niestety na dojeździe do T1 wypchnięto mnie na trawę i mocno musiałem się namęczyć żeby shamować się na zielonym i nie wyłapać bandy. Fartem udało się opanować bolid, ale za to spadek na koniec stawki.
Potem już systematyczna pogoń za stawką, udało się wyprzedzić kilku zawodników (sorry Kris jeśli pośrednio wywiozłem Cie na pobocze, starałem się najczyściej jak się da Cię objechać). Po drodze napotkałem na pociąg za T. Bartkiewiczem w którym utknąłem na dobre - ciężko się wyprzedza na Hungaro (jedynie na prostej), więc nie chcąc ryzykować toczyłem korespondencyjny pojedynek z Pawłem Mrówką.
Niestety podczas GP wyszedł brak objeżdżenia na zużytych oponach i kilka razy przestrzeliłem szykanę i ustrzeliłem parę spinów.
Ostatni stint pocisnąłem na softach nie będąc pewnym ich formy. Szczęśliwie wytrzymały do mety i po wielu przygodach udało się dojechać w top 10.

Gratulacje dla wszystkich uczestników - z wyścigu na wyścig coraz liczniejszy grid (thx Robert ;)
Podziękowania dla Dominika za inżynierowanie i znoszenie moich epitetów podczas jazd ;P

Ps.
Drobny apel i prośba do dublowanych jak i całej stawki zawodników: każdy jedzie swój wyścig i walczy o jak najlepsze miejsce, ale starajmy się nie uprzykrzać też jazdy również innym zawodnikom - spoglądajmy czasem w lusterka.

A teraz pora na zasłużone wakacje ido zobaczenia na Spa.