IRG Formula 2017 - R1 - Australia

1 2 3 4 >> Next
25/03/2017 - 15:47
pocisk
User
Posts: 702
Registration: 17/03/2013 - 15:09
Otwieram i zapraszam na dzisiejszego testowego fulla o 20 w celu sprawdzenia wszystkich procedur.

25/03/2017 - 17:13
modlicha
Piotr Wojdylo
Administrator
Posts: 829
Registration: 15/06/2014 - 18:34
Ale o 20:00 już start czy tylko zbiórka? Bo pojechałbym, ale mogę nie zdążyć wrócić do domu.

 

25/03/2017 - 17:15
pocisk
User
Posts: 702
Registration: 17/03/2013 - 15:09
Zbiórka, jak coś poczekamy

25/03/2017 - 18:35
modlicha
Piotr Wojdylo
Administrator
Posts: 829
Registration: 15/06/2014 - 18:34
Super. Będę.

 

25/03/2017 - 18:59
mr_jaro
Jarosław F.
Administrator
Posts: 1385
Registration: 16/01/2013 - 23:45
full jest oficjalnie o 21 a nie o 20 więc każdy zdąży.

It's all about THE GAME

25/03/2017 - 23:10
modlicha
Piotr Wojdylo
Administrator
Posts: 829
Registration: 15/06/2014 - 18:34
Refleksja po dzisiejszym próbnym wyścigu F1:

Chciałem tylko przypomnieć, również starym wyjadaczom, że po spinie na środku toru (zwłaszcza ulicznego jak Melbourne) należy zablokować hamulce i nie ruszać się do momentu aż będziemy mieć kompletnie czysty tor. Jakiegokolwiek toczenie się czy przedwczesne próby uciekania z BL są przepisem na katastrofę. Ja naprawdę wolę mieć nawet na BL auto unieruchomione i mam szansę je wtedy ominąć niż toczący się bolid. :P

I byłem zaskoczony, że wyścig się tak szybko skończył - stanowczo 1:00 h to za krótko.
Edited by: modlicha - Sat, 25/03/2017 - 23:15

 

26/03/2017 - 09:35
RoosteR
User
Posts: 225
Registration: 03/05/2015 - 21:22
Zgadzam sie z modlichą. Full dystans realnej f1 bylby idealny
26/03/2017 - 22:57
Michal Strukowski
Michal Strukowski
User
Posts: 59
Registration: 20/03/2017 - 17:49
Chciałbym z tego miejsce bardzo przeprosić Sebastiana Kosmalę, który z mojej winy mocno się uszkodził.
Wcześniej wyrzuciło mnie z toru - myślałem, że to wina opon i planowałem bokiem toru dojechać spokojnie do boksów na wymianę. Okazało się, że siadły hamulce i w momencie, gdy Sebastian mnie dublował przy lekkim wciśnięciu mojego hamulca postawiło mój bolid w poprzek toru.

Bardzo przepraszam, nie byłem świadomy tego, że to hamulce i, że mnie przez to obróci. Cieszę się, że Sebastian nie ucierpiał na tyle i ukończył na 1 miejscu i na pewno sporo mnie to nauczyło. Jeżeli przewidziana jest za to jakaś kara przyjmę ją.

Dziękuję wszystkim za super weekend i dużo walki na torze, byłby udany debiut skończony w TOP 10, ale muszę się jeszcze trochę nauczyć.

Pozdrawiam, gratuluję wszystkim, którzy wzięli udział w GP, a szczególnie tym, którzy dojechali i przepraszam raz jeszcze Sebastiana.
Edited by: Michal Strukowski - Sun, 26/03/2017 - 22:58
26/03/2017 - 23:06
Adam Karkuszewski
Adam Karkuszewski
User
Posts: 422
Registration: 29/10/2013 - 13:36
LukeR: Zgadzam sie z modlichą. Full dystans realnej f1 bylby idealny


Dodatkowo z 4 mieszanki PALIWA !
26/03/2017 - 23:17
RoosteR
User
Posts: 225
Registration: 03/05/2015 - 21:22
co za dużo to niezdrowo, nie trenuje juz wiecej tyle, im dluzej sie jezdzi tym pech sie czepia

te formułki jednak trudniejsze niz gt bo trzeba sie obchodzic delikatnie

gt przenosi tą mase auta lepiej pod kiere i pedały

błedy były z blue flag, sorry Forlorn za walke, nie bylo flagi, za chwile spostrzeglem, ze to pozycja wyzej za mną, przy Szymonie Piwińskim (z toru wypadlem bo wiele miejsca mi tam nie zostawiles, a nie chcialem sie szczepic kolami) z kolei wiidac na realcji blue flag a ja z nim walczylem

bedzie lepiej zapowiadam...
Edited by: RoosteR - Sun, 26/03/2017 - 23:20
1 2 3 4 >> Next