Uważam ze niesłusznie zostałem ukarany

13/07/2016 - 00:46
DawidSz
Dawid Szpaczynski
User
Posts: 28
Registration: 17/09/2014 - 22:53
https://www.youtube.com/watch?v=tpjLZ8WHnhI
Nie popełniłem tu żadnego błędu ,a na pewno nie wpadłem zbyt szybko w zakręt,wykorzystałem jego błąd na ostatnim zakrecie. A co do kary nadanej mi wręcz odwrotnie zwolniłem na tyle żeby bezpiecznie go przejechać i to MarioS nie popatrzył w lusterka tylko wypchną mnie kiedy bylem w polowie jego auta .A dokładnie to widać z ujeca kamery przed autami jak wchodzimy w zakręt .
13/07/2016 - 00:54
Adam Karkuszewski
Adam Karkuszewski
User
Posts: 422
Registration: 29/10/2013 - 13:36
Dawid, na T1 w MidOhio jest JEDNA linia jazdy. JEDNA.

Ty na niej nie byles ;-)
13/07/2016 - 02:18
Danonak
Wojciech Osadowski
User
Posts: 438
Registration: 30/06/2013 - 22:24
Panie, na tabliczce 100m dopiero właściwie byłeś obok samochodu i nawet wtedy nie jestem pewien czy Twoja przednia oś była na wysokości tylnej osi samochodu z przodu. Tak więc divebomb i tyle, nie miałes prawa znaleźć się na tej wewnętrzej, samochód przed Tobą miał pełne prawo jechać po BL. Powinieneś się pokornie schować za samochodem i szukać miejsca już w innym zakręcie.

PS. Pod mostem miałeś wbity 4 bieg i 180 kmh na liczniku. Nawet gdyby nie było tam drugiego samochodu to nie miałeś żadnych szans, żeby utrzymać się w torze...
Edited by: Danonak - Wed, 13/07/2016 - 02:20
13/07/2016 - 10:06
king81
User
Posts: 498
Registration: 07/03/2013 - 08:52
aby prawidłowo rozwiać wątpliwości trzeba przejrzeć ujęcia z onboard:
- jeśli osoba w ferrari tak dokręcała kierownicą aby dojechać max do tarki to jej wina incydentu bo powinna zostawić Ci miejsce
- jeśli osoba w ferrari nie skręciła kierownicą do tarek to Twoja wina bo nie zmieściłeś się w pozostawionym miejscu po wewnętrznej
13/07/2016 - 12:15
modlicha
Piotr Wojdylo
Administrator
Posts: 908
Registration: 15/06/2014 - 18:34
modlicha: Cytat z regulaminu IRG GTE:

Jeżeli atakujący pokazuje się w lusterkach sygnalizując zamiar ataku, zaleca się kierowcy atakowanemu zostawienie miejsca w zakręcie po stronie atakującego. Niepozostawienie miejsca i doprowadzenie do kolizji będzie winą atakowanego, jeżeli w momencie zderzenia przednia oś atakującego zrówna się z tylnią osią atakowanego i z różnicy prędkości wynikać będzie, że atakujący przeprowadził teoretycznie poprawny manewr wyprzedzania.



W świetle tego Dawid wdaje się że przeprowadził poprawny atak, nie wiem dlaczego adminowie orzekli inaczej. Dodam, że ujęcie kamery mogłoby być bardziej z góry wtedy miałbym mniej wątpliwości.

EDIT: Przyjrzałem się temu na powtórce z kamery heli i wg mnie wina MarioS nie powinna budzić żadnych wątpliwości. Dawid zrównał się swoją przednią osią z tylną osią MarioS jeszcze zanim zaczęli się składać do zakrętu - co zresztą wg regulaminu IRG nie jest wymagane - ale nawet taki warunek spełnił. Dawid jechał przy samych liniach - nawet wg mnie za blisko bo nadmienie, że nie mógł ich przekroczyć nawet jednym kołem - bo tor był tak skonfigurowany, że nadawał karę w tym miejscu.

Dawid powinieneś napisać do administracji jakieś odwołanie i powołać się na powyższy przepis, a jeśli administracja uznaje, że nie ma on zastosowania to niech Ci wyjaśnią dlaczego nie ma zastosowania punkt regulaminu który sami układali.

A piszę to dlatego że w skutek tego wypadku zatarasowaliście cały zakręt T1 i można było się ratować tylko wycieczką na śliską trawę - no a tam czychał na mnie już szaro-pomarańczowy Aston ;)

TO co mówi Adam to bzdura jakiej dawno nie słyszałem - idąc tym tokiem rozumowaniem to w prawie żadnym zakręcie nie wolno wyprzedzać bo jest tylko JEDNA linia jazdy :D[/quote]
Edited by: modlicha - Wed, 13/07/2016 - 12:20

 

13/07/2016 - 12:15
Adam Karkuszewski
Adam Karkuszewski
User
Posts: 422
Registration: 29/10/2013 - 13:36
Danonak, tutaj T1 jeżdziłem na 4 biegu, więc to nie dziwi.
Problem w tym, że T1 to nie jest zakręt do ataku i wygrywania pozycji. Bo nawet jakby MarioS zostawił miejsce, żeby weszli ładnie 2wide, to Dawid miałbyś tak mizerną linię przejazdu i prędkość, że i tak byś przegrał pozycje do T2.
Tzn. Mario byłby po wewnętrznej, więc i tak byłbyś na przegranej pozycji -> patrz moja próba manewru na TAZie na ostatnim lapie w drugim wyścigu.

T1 nie jest zakrętem do ataków, powtarzam się. Tam apex jest bardzo późno "w zakręcie", dojście do niego jest na pełnym gazie, z niewielkim hamowaniem i redukcją jednego biegu. Zero finezji. Wejdziesz za szybko lub za późno to wywali Cie na trawę na zewnętrznej. Za wcześnie, to zaliczysz wewnętrzny kerb i w najgorszym wypadku kółko nie będzie liczone lub zaspinujesz. No i na tym zakręcie traciło się nawet 0.3 sek. przy złym wejściu (bez "zaangażowania" -> czyli pedału w podłodze)

Miejscami do ataku było hamowanie do T2 , hamowanie do T3 (zewnętrzna strona - aby być po wewnętrznej do T4) i przed ostatni zakręt po wewnętrznej, ale to tylko po lepszym wyjściu z ostatniej górki i dobrym przejściu najszybszego lewego łuku na torze.

______________

Modlicha, bzdura ? Ja wole się trzymać swoich bzdur ;-) Dla mnie T1 było miejsce NIE do ataku o pozycje. Zakręt był "przygotowaniem" do ataku na T2. I tyle.

Z innej beczki, jak mnie Oldracer puszczał z uszkodzonym autem (bez tylnego spoilera) jadąc powoli po wewnętrznej T1, to byłem OSRANY po łokcie... bo wiedziałem, że ten zakręt nie jest do tego stworzony. A on miał niebieską flagę, co tu dopiero mówić o walce o pozycje...
Edited by: Adam Karkuszewski - Wed, 13/07/2016 - 12:17
13/07/2016 - 12:16
smigiel
Piotr Smigielski
Administrator
Posts: 535
Registration: 07/03/2013 - 23:57
za to na filmie dostal mario s ....ty dostales za nastepne okrazenie....dzizas

Król mówi co chce, jak chce i kiedy chce. Bo kto Królowi zabroni?

Fuck political correctness!

13/07/2016 - 12:16
Deleted User 524
User
Posts: 225
Registration: 03/05/2015 - 21:22
13/07/2016 - 12:17
modlicha
Piotr Wojdylo
Administrator
Posts: 908
Registration: 15/06/2014 - 18:34
Bzdura Adam - każdy zakręt jest do ataku. Tylko obaj kierowcy muszą wiedzieć, że wtdy nie da sie jechać na maksa i trzeba zostawić miejsce.

 

13/07/2016 - 12:17
Marek Cieslak
User
Posts: 386
Registration: 20/08/2013 - 22:28
Mi wydaje się że to jednak wina MarioS jednak najlepiej jakby można bylo zobaczyć ujęcię z góry ale wydaje mi się że Dawid miał prawo do miejsca po wewnętrznej MarioS. Chociaż Dawid jakoś nie kwapi się żeby ładnie przyciąć od wewnętrznej zakręt. Race incydent ;)