NURBURGRING - komentarze przed i po

1 2 3 >> Next
09/02/2016 - 21:35
Adam Karkuszewski
Adam Karkuszewski
User
Posts: 422
Registration: 29/10/2013 - 13:36
No to znowu ja wystartuje z tematem ;)

Bedzie padac ? :D

Aha - administracja -> tym razem macie TO na priv :-]
09/02/2016 - 21:42
bombEER
Wojciech Tamiola
User
Posts: 125
Registration: 19/10/2015 - 15:48
Dawaj tutaj, dobrze poczytać czyjeś opinie :)
09/02/2016 - 21:43
Adam Karkuszewski
Adam Karkuszewski
User
Posts: 422
Registration: 29/10/2013 - 13:36
Nie moge. Nie pozwalaja mi z takimi uwagami na publiczne wychodzic :]
10/02/2016 - 15:11
Danonak
Wojciech Osadowski
User
Posts: 412
Registration: 30/06/2013 - 22:24
Drodzy Admini, aktualny tor jest chyba zbugowany jeśli chodzi o mokrą nawierzchnię. Dzisiaj wyjechałem po raz pierwszy na tor, założyłem sobie hardy, zalalem po korek i ruszam. Zrobilem 2 okrazenia i dopiero jak zobaczylem na TM Pluginie to dowiedziałem się, że tor jest mokry. 21% IL oraz 65% OL. Tych wartości całkowicie nie było czuć w zachowaniu samochodu który jak przypominam miał 90l wachy i założone twarde gumy. A chciałbym przypomnieć, że w Turcji przy 11% wody na torze było już trzeba założyć intery a przy 19-20% bez Wetów było bardzo ciężko utrzymać się w BL. Dodatkowo nie ma za samochodem tych stróżek wody którą wyrzucają w górę zazwyczaj opony. Ani nie widać ich w czasie jazdy, ani nie widać ich na powtórce.

Prosiłbym o zgłębienie moich doniesień przez administracje.
Edited by: Danonak - Wed, 10/02/2016 - 15:13
10/02/2016 - 15:26
W Lukas
Wojciech Łukaszek
User
Posts: 101
Registration: 14/06/2013 - 14:56
Pod tym się muszę podpisać, ale tak jak już kiedyś pisał zdaje się forlor, każdy tor ma swoje procenty jeśli chodzi o dostosowanie inter czy wetów . W każdym razie trochę dziwnie będzie wyglądać sytuacja, jak będzie padać a będziemy pomykać na hardach:P + brak tej smugi wody:P Ale alternatywy toru nie znalazłem, więc raczej zostanie ta wersja lub zmiana kompletnie toru, lub decyzja administracji ze pogoda tym razem będzie sunny.
10/02/2016 - 15:47
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 437
Registration: 09/03/2013 - 17:27
Wszystko wzięte pod uwagę, nawet to co zostało zabronione ;) , alteratywa toru jest, jednak strasznie obciąża system. Dziś w nocy naprawiamy ten tor, jeśli się nie uda to wstawiamy drugi lub pojedziemy na tym ale na sucho.

Dzięki za cenne uwagi, bo jednak nie wszystko można przetestować na singlu.
10/02/2016 - 19:00
Pawel Lewandowski
Pawel Lewandowski
User
Posts: 413
Registration: 22/09/2016 - 14:41
Ja dopiero po pracy. Mycie zakupy i zobaczę co można zrobić z tym torem jak i z zamiennikiem.
10/02/2016 - 23:49
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 437
Registration: 09/03/2013 - 17:27
Oficjalne info: Deszcz został wyłączony na Nurburgring. Zawody będą na sucho.
Co oznacza, że ten tor pozostaje.
Edited by: IRG Administration - Wed, 10/02/2016 - 23:49
10/02/2016 - 23:57
Danonak
Wojciech Osadowski
User
Posts: 412
Registration: 30/06/2013 - 22:24
Daje okejke :D
11/02/2016 - 02:53
Adam Karkuszewski
Adam Karkuszewski
User
Posts: 422
Registration: 29/10/2013 - 13:36
IRG Administration: Oficjalne info: Deszcz został wyłączony na Nurburgring. Zawody będą na sucho.
Co oznacza, że ten tor pozostaje.


Nauka na przyszły sezon to mieć tor zapasowy. Tzn. nie "inny" Nurburg, a ... INNY tor np. Mid Ohio, czy jakiś inny z "oficjalnej" listy ISI na stronie.
Szczerze, jesteśmy 3 dni po Sebring. Dopiero.
Wg mnie dziś można spokojnie, realnie i bez nerwów rozważyć taką zamianę.
- dopiero 5 osoby limit zrobiło
- tor wyglada jak kiepski rf1
- nie ma deszczu (nie po to kupowaliśmy rf2)
- nie po to mamy real weather plugin


I proszę REALNIE przedyskutować to, bo wg mnie NIKT nie będzie miał nikomu za złe takiej decyzji.
Można by wziąć np. Malezję ze strony ISI ... tam przecież są wyścigi GT Asia rozgrywane, któryś z ovali z infield road course, Lime Rock - tam przeciez tez sa GT wyscigi. Wg mnie pozostanie przy "rf1 style" nie ma sensu. Nikt przecież nie stoi nad nami że MUSI to być Nurburg. Nurburg ani rząd Niemiec nie podpisali zadnego kontraktu z IRG co do tego toru w kalendarzu.

Albo opcja nr 2

PRZYSPIESZMY Estoril.

Tzn. teraz będzie Estoril, a w miejsce Estoril wybierze się jakiś nowy tor ... thats it ! Proste rozwiazanie
Kalendarz by był:
Estoril
TBA
Suzuka

lub

Estoril
Suzuka
TBA
Edited by: Adam Karkuszewski - Thu, 11/02/2016 - 03:02
1 2 3 >> Next