GP AUSTRALII - 15.03.2015

16/03/2015 - 00:34
Makatak
Kamil Anikiej
Administrator
Posts: 417
Registration: 20/03/2013 - 18:05
Niezbyt szczęśliwy wyścig dla mnie. Od samego początku miałem problemy z dziwnym działaniem gry, lagami, które znacząco utrudniały jazdę i ostatecznie doprowadziły do nieukończenia wyścigu. Mimo to moje tempo nie było najgorsze, co pozwala pozytywnie patrzeć na przyszłe wyścigi. Wyścig dopóki jechałem toczył się dosyć nieźle. Szkoda kilku błędów, czy incydentu z M Buko, który moim zdaniem niestety nie wziął pod uwagę mojej prędkości w zakręcie i chciał jechać za szybko. Wyścig zakończyłem nieprzyjemnie i pechowo. Mając kolejnego dziwnego laga(co skutkowało znacznym zwolnieniem mojego bolidu, czy wręcz dziwnymi teleportami) brato niestety był za blisko i wjechał we mnie http://youtu.be/B4hT_xR0YzU . Szkoda wyścigu bo mimo wszystko pozycja nie byłaby zła biorąc pod uwagę trudności. Pozostaje mieć nadzieję, że problem zniknie przed Malezją, bo inaczej jazda będzie dużym problemem i możliwym zagrożeniem dla innych.

A jeszcze co do transmisji to myślę, że fajnie by było, jakby w tabelce z pozycjami zawodników była jeszcze ilość pit-stopów/przejazdów przez aleje. I jeśli nie zobaczyliście jakiejś akcji na torze, myślę, że można spokojnie dać fast replay(bodaj 'r') 20s czy coś takiego, żeby jednak ciekawe sytuacje (których nie pokazaliście, bo akurat kamera była gdzie indziej) pokazywać, a ogólnie dosyć szybko ogarnialiście co i jak więc tym bardziej to by nie było problemem, nie trzeba by daleko cofać czy coś.
Edited by: Makatak - Mon, 16/03/2015 - 00:53

16/03/2015 - 01:14
M Buko
Mateusz "talib" Buko
User
Posts: 64
Registration: 17/03/2013 - 02:32
Dzisiaj totalnie nie był dzień żeby jechać wyścig, no ale szkoda by bylo nie wystartować szczególnie po tak intensywnych przygotowaniach. Niestety, treningu dużo ale malo efektywnego, jeszcze kilka dni temu wydawało mi się że bolid prowadzi się ok, wyścig zweryfikował, momentami bylo nieprzewidywalnie, tempo bylo o wiele gorsze od oczekiwanego, co i tak przed incydentem z Makatakiem i kara stop&go pozwalalo na jazdę tempem W Lukasa, co mnie zaskoczylo. Niestety przez błędy zamiast walki byla jazda kilka sekund za nim.

Na Malezję postaram się ustawić bolid bardziej stabilnie, i mam nadzieje w wyscigu już będzie tak jak trzeba :) Czyli bedzie walka z czasem, przeciwnikami a nie bolidem.
16/03/2015 - 07:43
G Bulat
Grzegorz Bulat
User
Posts: 180
Registration: 17/03/2013 - 21:26
Witam. Na wyścig zdążyłem w ostatniej chwili 30 s przed startem byłem na serwerze.
Nie było czasu na nic. Wczytałem seta rzuciłem okiem czy wszystko jest ok i START z ostatniej pozycji(20).
Start był dość dobry i już na początku zyskałem kilka pozycji. T1 bardzo spokojne tak jak całe pierwsze okrążenie. Omijając kraksy, porozrzucane części i bolidy stojące w poprzek udało się odrobić jeszcze kilka miejsc ostatecznie lądując na 13 pozycji.
Niestety nerwy i brak skupienia przez moje spóźnienie na kwalifikacje dawały o sobie znać i już na 3 okrążeniu łapie spina i uderzam lekko w bandę przednim skrzydłem. Gra dźwiękiem informuje mnie że pożegnałem się z przednim spojlerem i podczas zjazdu do boksu zorientowałem się że wszystko jest na swoim miejscu i niepotrzebnie odwiedzam mechaników.
Po pit stopie ląduję na 15 pozycji rozpoczynając gonitwę.
Do 20 okrążenia jadę na średniej mieszance kilkukrotnie popełniając głupie błędy które sporo czasu mnie kosztują.
Po następnym pit -stopie jeszcze raz zakładam średnią mieszankę i powoli odrabiam straty raz po raz walcząc z cisem, Romanem i Spitfire-em
Około 23 okrążenia "łapię" ogromnego flat-spota na lewej przedniej oponie co znacznie utrudniło czucie samochodu-nie wiedziałem że aż do tego stopnia, ale mimo to starałem się jechać równo i w miarę szybko.
Na 33 okrążeniu odwiedzam mechaników po raz ostatni i zakładam miękką mieszankę. Po tej zmianie naciskam jeszcze bardziej i na dwa okrążenia przed metą udaje mi się wyprzedzić cisa i Romana, niestety do Spitfire-a miałem zbyt wielką stratę.
Biorąc pod uwagę to że startowałem z ostatniej pozycji 8 miejsce jest dość dobrym wynikiem. Gdyby nie moje głupie błędy było by znacznie lepiej, ale będzie okazja do poprawy w następnym wyścigu.
Gratuluję koledze z zespołu zwycięstwa i wszystkim za świetny wyścig choć mógł by być dłuższy; )
Pozdrawiam.
16/03/2015 - 09:45
retsam
Michal Omelan
User
Posts: 110
Registration: 03/06/2013 - 15:53
Napaliłem się na ten wyścig, jak szczerbaty na suchary. Udało mi się ostatecznie od piątku poskładać seta, który nie próbuje zabić w każdym zakręcie i zacząłem łapać przyzwoite tempo. Q to była raczej zabawa - w planach było startowanie z końca, albo z boksów, by wyeliminować udział w kraksie na T1. Jechać spokojnie, wymijać kraksy i przyspieszyć, jak będzie możliwość - najważniejsze, to dojechać. Nie było mi jednak dane, bo po kraksie Marek Cieślak postanawia wycofać wprost pod mój bolid. Chciałem dojechać chociaż do mety, ale z krzywą kierownicą w F1 to jest niemożliwe.

Nie wiem Marek, co chciałeś zrobić, ale w takiej sytuacji powinieneś się nie ruszać.

Nie wiem, czy jestem odosobniony pod tym względem, ale pingi rzadko schodziły poniżej setki i raczej próbowały się zadomowić w okolicach 200. To powodowało, że jazda nie była zbyt bezpieczna do ewentualnej walki - drobny szczegół, który utrudnia jeżdżenie.

Poza tym gratuluję adminom doboru moda, bo jest wyczerpujący, wymagający i trudny. Taki, jak tygryski lubią najbardziej. Może te flaty ciut przesadzone, ale poza tym miód.

Fajnie by było, jakby admini podali więcej szczegółów dot. np. pogody: czy coś będzie padać, czy będzie cały sezon sucho?
16/03/2015 - 12:55
brato
Tomasz Grobelny
Administrator
Posts: 458
Registration: 22/04/2013 - 12:59
Po treningach podjąłem decyzję o starcie na oponach medium.
Do czołówki hat-lap brakowało zbyt wiele,by myśleć o starcie z top 10,choć jak bym złozył dobre kółko w sesji Q mogło być lepiej.
Ostatecznie start z p13 co później okazało się znamienne ;p
Ale od początku,start do pierwszego w sezonie wyścigu zawsze obfituje w wiele niewiadomych,jak zachowają się kierowcy na t1 i w przypadku tego toru na t3.Udaje się nie uwikłać w żadne przepychanki i prawie wszyscy dośc bezpiecznie przejechali pierwsze zakręty.
Zdawałem sobie sprawę,że na medach muszę uważać na pierwszych kółkach,nie miały optymalnej temperatury.
Jadąc tuż przed sokol-em patrzyłem czy nie spowolnię kolegi z teamu w tej fazie wyścigu ale miał on jakieś przygody i odjechałem na tyle by martwić się już o własne tempo.
Luuuuukas odjeżdżał mi na softach ale nie aż tak bardzo jak bym sie spodziewał,pomyślałem że coś jednak na wybranej strategi uda się ugrać.
Stopniowo przesuwałem się do góry a po zjazdach innych zawodników korzystających z soft-ów jechałem nawet na 5-tej pozycji.
Na 21 okrążeniu zjechałem na swoją jedyną planowaną wizytę u mechaników,o mało co zapomniał bym zmienić rodzaju mieszanki.

Zerknąłem na pozycje kierowców przede mną i uknułem plan:dojechać do nich(widziałęm,że mam lepsze tempo) podmęczyć im opony i spróbować ataku na ostatnich okrążeniach.
Ale jak to w życiu bywa plan planem a życie płynie własnym torem ;)
Dojechałem do Makatak-a,Spitfire i Luuuuukasa i czekałem na jakąś okazje do wyprzedzenia.Byłem szybszy ale nie na tyle by wyprzedzić tego pierwszego z tej grupy.
Na 32 okrążeniu Makatak nagle prawie staje w miejscu pomiędzy 10 i 11 zakrętem,byłem już tak rozpędzony że nie zdążyłem nawet zareagować.Wjeżdżam z impetem w jego bolid,robimy poczwórne salto z chyba 6-krotną śrubą i oboje kończymy wyścig.

Zdarza się ;(

Po wyścigu nasuwają się wnioski:
Relacja którą obejrzałem dziś-oceniam bardzo dobrze,do relacji z real F-1 nie porównuję bo na tej przysypiałem momentami,uwagi jedynie to zbyt duża różnica natężenia dźwięku pomiędzy prowadzącymi.(zwłaszcza BicmacTv za cicho).

Frekwencja zadowalająca ale myślę,że będzie już na następnym wyścigu jeszcze lepiej.

Wg mnie pogoda jak najbardziej powinna być różna,od prażącego słońca po chmury i opady(trzeba jednak najpierw potestować z intensywnością opadów bo potrafi z toru zrobić się lodowisko) i zero frajdy z jazdy.
Podawane powinny być tylko prognozy żeby zachować nieprzewidywalność pogody podczas wyścigu.

Następny wyścig na torze który budzi nadzieję na lepszy wynik,co było złe trzeba szybko zapomnieć.

Gratulacje dla wszystkich którym dane było ujrzeć szachownicę podczas pierwszej odsłony tegorocznych zmagań.
16/03/2015 - 19:58
Pawel Mrowka
User
Posts: 71
Registration: 22/09/2014 - 22:34
Kwalifikacje i rekord osobisty to wszystko co mogłem zrobić. Niestety nie mogłem ustawić bolidu na S3 co skutkowało także w wyścigu.
Wyścig był pełen emocji i wrażeń. Ustawienie bolidu było ustawione na oszczędność opon ale do końca nie byłem pewien czy dam rade utrzymać tempo z kierowcami którzy zjeżdżali na drugi pitstop. Czasy okrążeń nie były optymistyczne ale za to zdaje się bardzo równe poza małymi uślizgami. Końcowe okrążenia i pogoń Szymona za mną ... to było TO. Dziękuje za emocje. Gdyby nie uślizg Szymona to szanse na utrzymanie pozycji drugiej byłyby marne. Myślę Szymon, że nic straconego jeszcze trochę wyścigów mamy przed sobą także na pewno będzie okazja :). Graty dla Lukasa za pierwsze miejsce.
Do zobaczenia w Malezji.
16/03/2015 - 21:21
LuuuuuKaS
Lukasz Krawczuk
User
Posts: 162
Registration: 18/03/2013 - 11:24
Kwal: P10
Race: P5

Miałem 3 cele: nie zniszczyć nikomu wyścigu, dojechać do mety i zakończyć wyścig w top 10.
Poszło według planu a nawet lepiej, P5 jest super wynikiem i nakręca żeby w kolejnym wyścigu pojechać jeszcze lepiej.
Unikanie kolizji i jazda bez większych błędów, zdaje się to było kluczem do dobrego wyniku wczoraj, lagi i inne problemy fartownie ominęły mnie, chociaż miałem sytuację że bolid jadący spory kawałek przede mną w ułamku sekundy znalazł się centymetry przed moim nosem, było blisko.
Ciekawostka - podczas kwalifikacji piwo rozlało mi się na klawiaturę i myszkę, obie rzeczy działają szczęśliwie.
Głównie jechałem z Makatakiem, brato i Spifireem, kilka pojedynków ciekawych było, dzięki panowie oraz dziękuję wszystkim którzy startowali w wyścigu !!!

Graty za kolejną świetną relację, BicmacTV Pocisk i Dominik świetna robota ! (jedna uwaga tylko, BicmacTV prośba daj 2x głośniej mikrofon :)
Edited by: LuuuuuKaS - Tue, 17/03/2015 - 00:06
16/03/2015 - 23:13
PLkris
Kris Kaczmarkiewicz
User
Posts: 197
Registration: 28/02/2013 - 19:48
Wyścig średni choć ciesze sie ze dojechałem w jednym kawałku do mety,

Graty dla tych co dojechali.

Super transmisja i oprawa wszystkiego tylko tak dalej !!!

Mod trudny i bede musial naprawde popracować nad stylem jazdy. Swoja drogą przydał by się ktoś kto wytłomaczy kilka rzeczy.
Do zobaczenia w Malezji
17/03/2015 - 09:41
sokol
Tomasz Sokolowski
User
Posts: 46
Registration: 01/09/2014 - 09:34
Co tu dużo pisać qwale bardzo słabo 15 pozycja nie napawała do optymizmu. Nie jechałem tak jakbym chciał, bolid miałem ustawiony na minimalny wycisk i oszczędzanie hampli co skutkowało słabym tempem.
No niby dojechałem do mety na 7 pozycji, ale to za sprawą Makataka i brato, którzy mieli krakse po bugu gry.

Do zobaczenia na Malezji