pożegnanie

06/07/2014 - 00:14
Mariusz Z
Mariusz Ziółkowski
User
Registration: 16/06/2013 - 13:03
Witam

Jest to pożegnanie, ale piszę w tym wątku gdyż jest to pożegnanie z dużym żalem......
Jeżdżę od kilku lat, ten rok miał być wyjątkowy, pod koniec roku spodziewam się potomka, więc w tym roku chciałem ostro powalczyć o dobry wynik końcowy, gdyż to mogła być moja ostatnia szansa na jego osiągnięcie. Godziny z trudem zagospodarowane poświęcone na przygotowania przed każdym wyścigiem obracały się w niezłe wyniki. Każdy wyścig w którym brałem udział ukończyłem w pierwszej szóstce, niestety oprócz trzech niedojechanych nie z mojej winy..... w jednym cl, w drugim spalony silnik, bo ktoś nie potrafi ustawić się na starcie, w trzecim dq bo nie zmieniłem opon....... tylko, że ja te opony zmieniłem i to wiem na 100%(ponadto w wynikach widać 2 rodzaje stintów 9 i 11 okr - czary....), jeżdżę od lat i nigdy mi sie nie zdarzyło tego nie zrobić. Ale administracja ma gdzieś problemy zgłaszane z irg toolem, o dziwo Ptasior który miał podobne problemy z toolem, też w wynikach miał jedną mieszankę ....... więc wasze logi wsadźcie sobie w kieszeń. A obrady komisji kar to niestety komedia, taki np. książę retsam, który psuje połowie stawki wyścig bo nie potrafi ustawić się na starcie dostaje reprymendę, walczę z nim cały wyścig bo nie potrafi mnie wyprzedzić, gdy w końcu mu sie to udaje na ostatnim okrążeniu, a robi to niezgodnie z przepisami okradając mnie z pozycji co KK sama przyznaje też dostaje reprymendę...... helou......
Nie zgadzam się na takie traktowanie, koleżkostwo i podział my-oni. Dziękuję, dobranoc, konto do usunięcia.

PS; w starej lidze bywało różnie, ale takie rzeczy były nie do pomyślenia i szlag mnie trafia, że sam z tamtąd ludzi przyciągałem.......
Edited by: Mariusz Z - Sun, 06/07/2014 - 01:15
06/07/2014 - 01:03
Targo
Tomasz Targoński
User
Registration: 04/06/2013 - 22:02