Kary i dzialanie Adminow

1 2 3 >> Next
09/12/2013 - 19:54
smigiel
Piotr Smigielski
Administrator
Posts: 542
Registration: 07/03/2013 - 23:57
Pozwolilem sobie przeniesc wasze rozmowki towarzyskie tutaj, poniewaz tamten temat by nieodpowiednim do tego rodzaju ploteczek. Pondto jak mowimy o jakims dzialaniu PR ...to upewnijcie si emoze czy nie podlinkowany jest ten temat na FB i cale pol Polski oraz reszta sobie to czyta ...chyba , ze popularnosc ma byc i bez znaczenia jaka ona jest i co ona nam przynosi.. to dzieki na przyszlosc.
A tak na serio ...to ja bylem ta osoba, ktora nie pozwolila pojechac Follemu i to ja tez bylem osoba, ktora podjela decyzje razem z Kingiem o nie karaniu w tamtejszym wyscigu.
Jak Folly zaznaczyl, wytlumaczylem sie ze swojego postepowania ...bo w mordorze nie jestesmy ...ale jak juz tak piszemy to powiem , ze nie moge sie pozbyc mysli jak bardzo to podobne sie zrobilo, do sytuacji z jakiej zesmy spierd.....li i zrobilismy cos innego i nie umiem uciec przed mysla, ze to nie jest warte mojego poswiecania sie pod wzgledem czasu i kasy jaka z Alfikiem przeznaczamy i , ze cala praca Kinga , wysego , Jarka ,Alfika , szymonka , wiktora i Ptasiora , pociska- oraz tych ktorych pominelem ...jest nic nie warta ...jak juz nie macie szacunku do tego co robie ja z Alfikiem ...bo obaj mamy domy i rodziny i poswiecamy ten czas wbrew wszystkiemu to chociaz miejcie do swoich kolegow z ktorymi jezdzicie , a za co ich besztacie, ze czegos nie zrobili ...ze czegos nie umieli lub nie zauwazyli? Nie mam zamiaru nikogo pouczac jak ma sie zachowywac ....szanuje was wszystkich i oczekuje/my tego samego, w stosunku do nas...robimy bledy ? tak! czy wyciagamy wnioski, oczywiscie, ze tak! uczymy sie caly czas i dzieki doswiadczeniu Kinga, Benka i kilku z was, dajemy rade - dziekujemy za sugestie i jestesmy wdzieczni za pomoc ...dziekuje i czesc
sorki za chaos w calej tej wypowiedzi...zero ataku tylko PR :)





1 Folly
nick: Ja nie jechalem, ale sie wtrace. Chcialem sie spytac z kim rozmawialem przed Q? Serwer mi napisal ze mam 3 kolka, dokrecilem jeszcze szesc, daje to 9. Potem serw pisze zebym poszedl na 2k dokrecic kolka, pytam czy isc dorobic czy bede mial szanse wystartowc. Dostalem info idz na 2000. Poszedlem, dorobilem jeszcze 6 czyli juz 15, poczym serwer napisal ze jednak nie pojade. Rozumiem przepisy, wszystko ok, ale tlumaczenie ze jestem wolny i bede zagrozeniem jest nie trafione w tym przypadku. Swojego czasu juz bym nie poprawil,bo nie jestem za dobry w F1, co mnie nie powinno skreslac gdyz nie ma limitu107%. Tor znalem a nie mialem kiedy dokrecic kolek, bo chlopakom robilem malowania do piatej rano, potem jeszcze auto sprzedawalem, poza tym mam tez rodzine. Jak chcecie byc tak regulaminowi, to badzcie konsekwentni. Ostatnio niebylo kar po WTCC. Gdzie tu zabawa tymbrdziej, ze to F1mialo byc bez spiny na lajcie. Przedstawiajcie sie jak piszecie z serwera, bo nie lubie tak bezosobowo sie zwracac. Przepraszam ze bez polskich znakow, ale pisze z jakiegos takiego gowna, to nieprawda normalnie, ze takie cos jest.
Edited by: FOLLY - Mon, 09/12/2013 - 11:24



Luuuuukas
nick: Podpisuje się w 100% pod tym co napisal FOLLY. Tez się bardzo zdziwiłem jak nie zobaczylem Foldka na gridzie, według mnie jest to trochę nie w porządku w stosunku do człowieka który który zarywał nocki zeby przygotowac malowanka dla ligi i dla chlopakow, chlopina włożył kawal serca w te bolidy, tym bardziej nie jest to nowy kierowca tylko doswiadczony zawodowiec ktory prawie wcale nie powoduje kolizji. Trafna uwaga ze strony Foldka apropo przestrzegania regulaminu- nie nadanie kar w WTCCX też mnie troche wkurzyło. W walce o każdy punkt w generalce to ma znaczenie.


3 Jaro
nick: Po wydarzeniach z gp Indii do wymogu kółek podchodzimy restrykcyjnie, czy to ktoś z adminów, czy sie udziela czy nie, czy dobry kierowca czy zły nie ma to znaczenia do każdego podchodzimy równo nie masz nie jedziesz. A co do wtcc to przypominam dostawca hostingu miał problem, nie można było zobaczyć kto jakie kary miał dlatego zostały przełożone na następne gp a nie anulowane.
Edited by: mr_jaro - Mon, 09/12/2013 - 12:16


4 Kris
nick: P.S
a-pro-po kółek i dopuszczeń do wyścigu.
Panowie i Panie jest na stronie podany terminarz i wiadomo kiedy odbywają się wyścigi i wierzcie mi, ja jako kierowca uczestniczący w tym naszym cyrku nie rozumiem tych co przychodzą w dzień wyścigu i przygotowują się do niego godzinę przed. Tak na prawdę się nie da, są na to namacalne dowody choćby z serii WTCC. Nie wierzę że ktoś nie ma czasu w tygodniu usiąść na 30-40 min wykręcić te kółka w celu spokojnego startu. I ok mogę się zgodzić że to nie wiele wnosi do przygotowań ale zawsze ma się w pamięci jak tor wygląda i zapamiętuje się trudniejsze sekcje. Resztę można wejść na wyścigi mini przed GP i poprawić to i owo w secie no i poćwiczyć w spokoju wspólne starty oraz manewry. Dlatego popieram działanie ADM pod kontem odsuwania kierowców robiących w ten sposób.


5 Mielbaso
nick: Wykonywanie wymierzonych kar, leży w geście administracji serii WTCCX i żadne tłumaczenia awarią hostingu nie mają tutaj racji bytu. Albo jest się administratorem i odpowiada się za serie albo się za to w ogóle nie zabiera. Brakuje informacji : sorry, nawaliliśmy, że nikt z nas (zarządzających serią) nie zapisał/zapamiętał kar za poprzednie wyścigi. Szkoda, panowie, bo PRowo odbijanie piłeczki w innym kierunku (w tym przypadku hostingu), jest mało efektywnym rozwiązaniem. Pracujcie dalej, bo uczestnicy i zasady tutaj są najważniejsze. Może być tylko lepiej.


6 Jaro

nick: mielbaso to co napisałeś można porównać z tym, masz być na spotkaniu za chwile i już to nic, że 5 minut przed wyjazdem zepsuł się samochód, jest 1 w nocy więc żaden mechanik ci nie pomorze a na pks zabrakło ci pieniędzy. Pamiętaj są rzeczy niezależne od nas, a jeszcze był ten niefart, że to się wydarzyło chwile przed startem q co uniemożliwiało podjęcie kroków mających na celu postawienie strony na innym serwerze zapewne prywatnym któregoś z nas, konfiguracja i przywrócenie bakupu swoje trwa. I tak mielbaso nikt z nas nie musi trzymać prywatnych manualnych notatek wszystko jest w systemie i tam ma być. Jeżeli wymagasz żeby była mniejsza awaryjność to proszę cie daj 3tysie na na rok lepszy serwer dedykowany a nie typowy hosting na jakim teraz to jest. Nie masz? To przemilcz takie sprawy. King dobrze zrobił w tej sytuacji bo to było jedyne wyjście. niektórzy pewnie by powiedzieli, że należało by przełożyć wyścig. hmmm tylko raz nie ma wolnych terminów dwa, niektórzy sobie specjalnie rezerwują czas na daną niedziele, żeby pojechać, więc po przełożeniu by się nie pojawili, dalej po co by to robić skoro serwer na którym mamy dedyki jest w innej lokalizacji więc działał?


7 King
nick:
Po pierwsze to nie rozumiem dyskusji o karach na wyścig WTCC w komentarzach o wyścigu F1. Dodatkowo dyskusja jest prowadzona między kierowcami F1, których te kary w ogóle nie dotyczą.

mielbaso: Wykonywanie wymierzonych kar, leży w geście administracji serii WTCCX i żadne tłumaczenia awarią hostingu nie mają tutaj racji bytu.

Również w geście administracji leży zaniechanie wymiarowania kar i darowanie ich. W geście administracji również leżało zdjęcie obowiązku uruchamiania IRG Toola.

mielbaso: Albo jest się administratorem i odpowiada się za serie albo się za to w ogóle nie zabiera. Brakuje informacji : sorry, nawaliliśmy, że nikt z nas (zarządzających serią) nie zapisał/zapamiętał kar za poprzednie wyścigi.

Od zapisywania jest system - jak mam to zapisywać sobie na karteczkach, w notatniku czy gdziekolwiek indziej to po co ten system? Ja mogę się nie zabierać za nic od dzisiaj - Mielbaso przejmiesz serię WTCCX jak rozumiem bo zrobisz to lepiej - i PRowo i ogólnie i zawsze będziesz miał 3krotnie zbackupowane notatki bo karteczkę żółtą przyklejoną na monitorze też ktoś może Ci wyrzucić.

mielbaso: Szkoda, panowie, bo PRowo odbijanie piłeczki w innym kierunku (w tym przypadku hostingu), jest mało efektywnym rozwiązaniem. Pracujcie dalej, bo uczestnicy i zasady tutaj są najważniejsze. Może być tylko lepiej.

Rozumiem że jak nam serwer wyścigowy padnie to też PRowo odbijanie w tym kierunku będzie nie fair ... i mamy mieć 3 serwery backupowe u różnych providerów. Rozumiem że rachunki za te serwery możemy do Ciebie wysyłać tak?



8 Mielbaso

nick: Nie do końca napisałem, tak jak chciałem, przez co zostałem źle zrozumiany.
Nie znam wszystkiego od podszewki, ale skoro odwalacie już taką ciężką pracę, jaką niewątpliwie jest tak dobre przygotowanie techniczne ligi, to moim zdaniem, puszczenie informacji (nawet po czasie, skoro już mówimy o awarii hosta) z wyjaśnieniem zaistniałem sytuacji i argumentacji podjętych przez was kroków, nie jest tak ciężkie i czasochłonne. Tylko raz się tutaj z taką informacją spotkałem, przy okazji GP Hiszpanii bodajże. A kiedy tego brak, zostają tylko emocje, nerwy i niepotrzebne bluzgi. Simracing, sami dobrze wiecie, wywołuje skrajne emocje, więc postarajcie się, nawet w banalny sposób, te emocje u uczestników ligi studzić.

Wielka szkoda tylko, że jakikolwiek negatywny komentarz odbierany jest fest personalnie i w odpowiedzi lecą słowa nacechowane jeszcze większą agresją.
Tylko proszę, nie dziwcie się, że gdy prosicie, by zgłaszać wam opinie i raportować błędy (tor, mod, etc.) mało osób udziela się w temacie.


9 King
nick:
Postawiles ultimatum - albo sie za cos zabierac albl nic nie robic. A to bylo nie fair i dostales odpowiedz jaka dostales. Na awarii systemu i nienalozeniu kar zyskal tylko Przemo81. Pozostali ukarani na lagunie byli nieobecni w Poznanij zatem zgodnie z regulaminem ich kary przechodza na kolejne GP. Decyzje o anulacji kar podjelismy vdyz nikxt z naszej tronki nie pamietal kar. Nastepnym razem beda zapisane i zapamietane. Wiec incydent dotyczyl jednej osoby ktora zostala na sefwerze na biezaco ppinformowana i nie widze pr-owego sensu pisania o tym newsa czy czegokolwiek i nego.


10 wysy

nick: mielbaso:
Wielka szkoda tylko, że jakikolwiek negatywny komentarz odbierany jest fest personalnie i w odpowiedzi lecą słowa nacechowane jeszcze większą agresją.


Widocznie ten negatywny komentarz trafia do osoby, która traktuje IRG poważniej, a to chyba akurat dobrze świadczy o tej osobie. Gorzej by było, gdyby takie i inne komentarze olewała ;)


11 Folly

nick: Kris nie pierdziel farmazonów, że jak ktoś dwa tygodnie wcześniej pojeździ po torze którego nie zna, to przyjdzie na wyścig i z marszu pojedzie bezpiecznie. Ja wszedłem i byłem po 15 kółkach w szybkim tempie, nie widziałem w tym zagrożenia, a jak bym czuł że ja nie dam rady to bym nie wystartował. Uwierz mi tak się złożyło że nie miałem kiedy zrobić tych kółek, zapierdzielałem z malowaniami. Nie chce wspominać o pracy czy rodzinie bo pewnie nie jestem sam, ale te malowania zajęły mi cały wolny czas. King, wzmianka o wtccx nie jest atakiem z mojej strony na admina wtccx, tylko takim porownaniem odnośnie całej ligi. Jak admin może odwołać karę, to admin może dopuścić do wyścigu. Nie wiem co było w GP Indii i co tm ma wspólnego z zimowa fun\'ową ligą. Poza tym wyjaśniłem już temat z jednym adminem. Koniec OT.


12 Kris Pl
nick:
Nie pije do Ciebie Folly tylko piszę o całokształcie bo trendem ostatnimi czasy jest wskakiwanie do GP na godzinę przed nim a to nie wróży nic dobrego.

AMEN
Edited by: smigiel - Mon, 09/12/2013 - 20:17

Król mówi co chce, jak chce i kiedy chce. Bo kto Królowi zabroni?

Fuck political correctness!

09/12/2013 - 20:06
Brovex
Przemek Kujawa
User
Posts: 42
Registration: 18/03/2013 - 10:29
Ludziska czepiacie się pierdół. Wprowadźcie przepis że jak ktoś nie ma kółek to niech startuje z pitu + 107% . Rozumie rozgoryczenie kierowców F1, bo w tej serii łatwo odpaść z wyścigu. Problemu bym szukał bardziej w zachowaniach kierowców i wydawaniu licencji. Co z tego że ktoś zrobi nawet 100 kółek ale będą to cały czas hot lapy i w tłumie nie będzie umiał się zachować, a takie orły też się zdarzają. Ja osobiście wolałbym jechać z FOLLYM i walczyć z nim, bo wiem że umie się zachować na torze i nie muszę się martwić przy próbie ataku na niego (lub odwrotnie ;) ) że skończę wyścig niż z kimś kto tylko "hotlapuje" na serwie. Popieram również zapis 25 kółek ale wedle mnie powinien się znaleźć zapis o starcie z pit stopu. Co do kar w WTCCX to nie rozumie problemu, kara i tak nikogo nie ominie i bym tutaj nie czepiał się, spójrzmy najpierw na siebie i liczmy na siebie a nie na kary innych.

09/12/2013 - 21:08
Przemo81
Przemek Majtyka
User
Posts: 10
Registration: 21/10/2013 - 15:44
Aby sprawiedliwosci stalo sie za dosc (brak kolek = brak startu) prosze o przesuniecie mnie w obu wyscigach -10 pozycji do uzyskanej. Gdyz nie dostalem kary -10 na girdzie. Mam nadzieje, ze przesuniecie mnie w obu wyscigach wyrowna wszystkim wszystkie straty...
09/12/2013 - 21:15
smigiel
Piotr Smigielski
Administrator
Posts: 542
Registration: 07/03/2013 - 23:57
nie bedzie nic takiego, mialo miejsca

Król mówi co chce, jak chce i kiedy chce. Bo kto Królowi zabroni?

Fuck political correctness!

09/12/2013 - 22:18
king81
User
Posts: 498
Registration: 07/03/2013 - 08:52
Przemo81: Aby sprawiedliwosci stalo sie za dosc (brak kolek = brak startu) prosze o przesuniecie mnie w obu wyscigach -10 pozycji do uzyskanej. Gdyz nie dostalem kary -10 na girdzie. Mam nadzieje, ze przesuniecie mnie w obu wyscigach wyrowna wszystkim wszystkie straty...

Nie Przemo - tak nie będzie. Nikt tutaj z gęby dupy sobie robił nie będzie. Była sytuacja - na gorąco ze Śmiglem zdecydowaliśmy, że kar za Lagune nie ma bo ich nie pamietamy i nie jesteśmy w stanie odczytać. Tak samo podjeliśmy decyzję że jedziemy bez IRG tool. Awaria techniczna - koniec i kropka. Tak samo spotkała mnie awaria techniczna silnika i nieukończyłem wyścigu - i tak samo TAZa wywaliło z serwera na Q i startował z ostatniej pozycji. My straciliśmy - Ty zyskałeś - zdarzenia losowe występują. A grzebanie w wynikach wyścigu to ostateczność na którą będziemy się decydować w ekstremalnych wypadkach.
10/12/2013 - 08:11
Martius
User
Posts: 39
Registration: 02/04/2013 - 21:01
też się wypowiem :P

już trochę Was znam ;P jednych bardziej lubię a drugich mniej ;P jedni mnie bardziej wkurzają a drudzy mniej ;) - oczywiście działa to w 2 strony ;P

jeżeli chodzi o Administrację - to możną się z nią zgadzać lub nie - ale trzeba akceptować ICH decyzję i czy nam to pasuje czy nie trzeba się do nich stosować :) - każdy z nas biorąc udział w tej lidze akceptuje regulamin tej ligi - tzn każdy jego zapis -

regulacja dot. ilości kółek wg mnie - nie jest idealna - bo znając tor od podszewki z innych serii mogę zrobić 1 kółko i mieć już tempo na top 3, a w innym przypadku - nie znając toru - mogę tych kółek zrobić tysiąc i nadal się wlec

jeśli chodzi o bezpieczeństwo jazdy - to tego nie da się wyuczyć w 25 kółek - to się zdobywa przez lata i tysiące kołek wyjeżdżonych w warunkach wyścigowych koło w koło z oponentem, a nie w warunkach `laboratoryjnych` będąc sam na torze, i to choćbym w tym czasie zrobił milion okrążeń.

wg. mnie - jeśli chcemy podnieś bezpieczeństwo, tempo i sprawiedliwość - to o dopuszczeniu do wyścigu powinno decydować tempo zawodnika w określonym czasie -a nie tak jak teraz - ilość kółek ( tu 25 ) jest to mało wymowne - bo 25 kółek- POMIAROWYCH każdy prędzej czy później zrobi - pytanie - w jakim czasie ;)

taka jest moje zdanie na ten temat - mamy teraz serie zimową - więc można teraz potestować różne pomysły i na sezon letni mięć coś co mniej więcej będzie pasowało każdemu - ew. większości :P

i Ps. Spinanie się, i wrzucanie jeden na drugiego nigdzie do przodu nas nie zaprowadzi, sam ostatnio wkurzyłem się na maxa jak mnie Jaro z buta potraktował i dał mi DQ za coś - co tak naprawdę nie było do końca moją winą i nawet nie byłem tego świadomy - ale wyjaśniliśmy to - Jaro nawet jakieś tam piwo obiecał i jest GIT ;) - chłopaki chcą dobrze, a czasem zawsze moze się coś spierdolić...bywa. :)


a tym czasem :) moi drodzy admini + i Ci którzy ogarniają cały ten cyrk - czapki z głów, za kawał dobrej roboty :)
Edited by: Martius - Tue, 10/12/2013 - 08:31

Dirty Angie - MiG Racing

10/12/2013 - 09:53
Adam Wysocki
Adam Wysocki
User
Posts: 386
Registration: 03/03/2013 - 11:32
Nie chciałem sie zbytnio wypowiadać w tym temacie, bo z doświadczenia wiem, że potem wątek się ciągnie i ciągnie, ale muszę.

Martius:
regulacja dot. ilości kółek wg mnie - nie jest idealna - bo znając tor od podszewki z innych serii mogę zrobić 1 kółko i mieć już tempo na top 3, a w innym przypadku - nie znając toru - mogę tych kółek zrobić tysiąc i nadal się wlec


Nie chodzi o tempo. Nie będę wymieniał z imienia i nazwiska, albo z nicku, ale są takie osoby u nas w lidze, które zrobią ponad 100 pomiarowych okr a tempem nie powalają a czuję się w ich otoczeniu bezpiecznie i znają bardzo dobrze tor. Chodzi tutaj o minimalny przejechany dystans, który pozwoli adminom zdecydować, czy gość wie, w którą stronę zakręt, czy wszedł 5 minut temu. Co z tego, że ktoś zna tor z innej serii lub ligi? Startuje w IRG Winter Formula/IRG F1'13 i to ma właśnie w tej serii udowodnić, że przejechał wymagany dystans. To dużo nie jest. Ze średnim czasem okrążenia 1:30 te 20 okrążeń robi się w 30 minut. Dorzucę sobie do tego 3 przerwy po 5 minut i zrobi mi sie 45 minut. Jak wszyscy wiemy w 45 minut ciężko się przygotować do oficjalnego ;)

Martius:
jeśli chodzi o bezpieczeństwo jazdy - to tego nie da się wyuczyć w 25 kółek - to się zdobywa przez lata i tysiące kołek wyjeżdżonych w warunkach wyścigowych koło w koło z oponentem, a nie w warunkach `laboratoryjnych` będąc sam na torze, i to choćbym w tym czasie zrobił milion okrążeń.


... dlatego wszystkich zapraszam na serwery, na których będą organizowane miniacze. Ile razy wszedłem na serwer, rzuciłem głosowanie o przerzucenie sesji i niestety ujrzałem wyraz "NO" (też nie będę wymieniał od kogo najczęściej to widziałem, bo nie o to tu chodzi). Każdy od razu musi wygrać miniacza? Chodzi o sprawdzenie gdzie tracę, co muszę poprawić. Między innymi dlatego powstała seria miniaczy w niedzielę przed wyścigiem. To dosłownie kilka prób rywalizacji ze sobą. Na Quinn było nas 7-14 na tych miniaczach, więc było fajnie. Można sie spróbować z niektórymi i poznać ich linię obrony/ataku w poszczególnych zakrętach.

Nie jest nas codziennie wieczorem pełno na serwerze, żeby zawsze była okazja do poprawy tempa, bezpieczeństwa, dlatego korzystajmy z tego co jest. Wierzę, że z każdym przejechanym kilometrem będzie coraz lepiej. Tak jak wspomniałeś, admini robią kawał dobrej roboty, więc pozwólmy im się cieszyć z tego co stworzyli.
Edited by: Adam Wysocki - Tue, 10/12/2013 - 09:56

"Dojeżdżam wysego, blokuje skubany aż mi ciśnienie skacze :). Na początku myslałem że wysy za dużo browca łyknoł przed wyscigiem ale nie po prostu taki tor jazdy miał :D" - brovex

10/12/2013 - 10:18
Martius
User
Posts: 39
Registration: 02/04/2013 - 21:01
Wysy nie twierdze ze reguła 25+ jest zła... tylko twierdze, że nie jest idealna :)

Bo jak ktoś ( ktoś czyt. dla przykładu - nikogo tutaj nie atakuje ;) ) - robi te 25 kołek, tylko po to zeby je mieć i to w formie 25x 1 okr. to ciężko później wymagać na gridzie bezpiecznej jazdy jak trzeba jechac 1x50 okr. z paliwem wyścigowym :) - dlatego ja proponuję, żeby poniekąd wymusić jazdę z pełnym bakiem przez dana ilość okr. - obojętnie czy to na czas czy tylko w ramach dopuszczenia do R. :)

wtedy poniekąd masz świadomość, że każdy !! powinnien !! wiedzieć czego można sie spodziewać po aucie.

niech jest dalej te 25+, ale np w tym 1x10 okr bez przerwy itp. - pytanie tylko dla naszego działu IT :P czy takie coś można zrobić
Edited by: Martius - Tue, 10/12/2013 - 10:27

Dirty Angie - MiG Racing

10/12/2013 - 11:22
retsam
Michal Omelan
User
Posts: 112
Registration: 03/06/2013 - 15:53
Tak naprawdę najważniejszą umiejętnością jest zachowanie się na torze i walka w tłumie. Takie rzeczy powinna weryfikować administracja podczas nadawania licencji. Nawet, jeśli ktoś wyrobi 100 okrążeń z paliwem pod korek i będzie to #1 w hotlapowni, nie daje to gwarancji bezpiecznej jazdy podczas wyścigu (a właściwie startu i T1). Tego nie potrafią wyeliminować nawet w realu i takiemu Groszkowi zajęło bity rok nauczenie się bezkolizyjnej jazdy a Maldonado nie nauczył się tego do dzisiaj.

Kompletnie niepotrzebne bicie piany i narastające emocje, które praktycznie zawsze są złym doradcą. Sam zainteresowany powinien załatwić sprawę z administracją prywatnie. Zawodnik ma pretensje i nie przebiera w słowach, administracja oficjalnie musi pokazać, kto tu rządzi i robi się lipa bo powstają dwa fronty. Oby dwie strony w każdym razie powinny trochę spuścić z tonu i próbować się dogadać. Jesteśmy tu dla siebie - administracja bez kierowców nie miałaby dla kogo robić ligi, kierowcy bez adminów nie mieliby lig.

Alfik mnie kiedyś z oburzeniem w głosie poprawił: nie "wasza liga" tylko "nasza". Mam nadzieję, że się to nigdy nie zmieni i nie pójdziemy w klimaty, gdzie administracja wie najlepiej a kierowcy (użytkownicy) potrafią zgłaszać tylko żądania.

Szanujmy się trochę, bo wydaje mi się, że nikt nie ma interesu w tym, żeby coś ugrać celowo kombinując, szczególnie, że wszystko to robimy dla zabawy, rozrywki a nie dla np. pieniędzy.

...a takie tematy z kwasem w tle psują mocno atmosferę.
10/12/2013 - 11:29
Makatak
Kamil Anikiej
Administrator
Posts: 464
Registration: 20/03/2013 - 18:05
Stinty to chyba lepsza forma limitu niż liczba okr., też mi się tak wydaję. Problem może być tylko w tym, żeby statystyki wydzielały stinty :P Jakby wydzielały to taki choćby 1 stint 10okr. mówi, że się jechać po tym torze jakoś potrafi.

1 2 3 >> Next