Administracja Ligi CCoA 2019 - OGŁOSZENIA

27/02/2019 - 22:40
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 488
Registration: 09/03/2013 - 17:27
Ogłoszenie odnośnie malowania:

Najważniejsza sprawa to zafundowana nam przez studio zmiana związana ze sposobem tworzenia skinów.

Obecnie skiny należy tworzyć z najnowszych szablonów zawierających warstwy kolorów odpowiedzialne za różne rodzaje materiałów. Przy aktualizacji rf2 najnowsze szablony pobierają nam się same do katalogu rFactor 2\Templates - więc każdy już posiada najnowszy template do Corvetty.

Skina tworzymy wg opisu podanego przez studio:
https://docs.studio-397.com/users-guide/how-to-paint-a-car-with-the-new-material-system

Kolejna ważna rzecz - zgodnie z regulaminem - jeśli zakładamy zespół - to MUSI on mieć oryginalne malowanie. Malowanie zespołowe ma posiadać wspólny motyw - (kolory/schemat malowania). W zasadzie może się różnić numerem i indywidualnymi reklamami.

Kierowcy indywidualni, którzy nie chcą zakładać zespołu (tzw. No Team) również mogą mieć własne oryginalne malowanie lub mogą wybrać spośród malowań dostępnych w modzie.

Jeśli nie mamy malowania, (np. nie ma nam go kto wykonać) - to nie zakładamy zespołu i każdy jedzie jako kierowca No team.

Jeszcze jedna istotna sprawa: w zakładce Tuning - opcję „position light“ mamy mieć na ON czyli włączoną.

Wszystkie te zasady mają ułatwić życie naszym komentatorom. Będą wiedzieć, że jeśli jedzie ktoś w skinie domyślnym z gry to jest to kierowca "No Team". Korzystanie z tych samych skinów przez zespoły i kierowców indywidualnych wprowadziłoby zamieszanie.

Wybrany przez nas numer kierowcy umieszczamy przynajmniej w dwóch widocznych miejscach na aucie.

Nie ma wymogów co do formy i stylu graficznego numeru. Nie wymaga się też żadnych "tabliczek" pod numer. Dajemy tutaj dowolność aby kierowcy dopasowali tą kwestie pod grafikę swojego skina.

W sekcji Download na stronie IRG udostępnione zostały reklamy ligowe które trzeba obowiązkowo umieścić na autach.
Przy tworzeniu malowania i paczki ze skinem, zwracamy szczególną uwagę na nazwy pliku .dds i .mas!
Unikalna cześć w nazwie dds to skrót C7R i nr kierowcy. Dla przykładu nr kierowcy to XX więc nazwy dds to

C7RXX_alt.dds

a jeśli ktoś ma numer 3-cyfrowy to

C7RXXX_alt.dds

Pliki np. z szybami wyglądają wtedy np. tak:

C7RXXX_altwindow.dds

To nie wszystko. Po zmianie systemu skinów w rf2 pojawiają się dwa nowe pliki, które muszą znaleźć się w paczce.

Stworzony przez nas plik „Region“:

C7RXXX_alt_region.dds

oraz utworzony w procesie edycji skina przez Car Paint Editor plik „json“ zawierający informacje o materiałach.

C7RXXX_alt.json

Podsumowując, skin składa się teraz z czterech plików:
C7RXXX_alt.dds
C7RXXX_altwindow.dds
C7RXXX_alt_region.dds
C7RXXX_alt.json

Przypominamy, że malowania skinów do ligi GTE (pliki .dds) należy jak zawsze było we wcześniejszych ligach zmniejszać do rozmiaru 2048x2048. Oczywiście malować sobie można w rozmiarze 4096x4096 - ale po zakończeniu malowania plik ma mieć rozmiar 2048x2048 - plik .dds zajmuje wtedy około 5-7 MB.

Tak przygotowane pliki .dds pakujemy do archiwum .mas za pomocą narzędzia MAS file utility i również w podobny sposób nazywamy:

C7RXX_alt.mas
lub
C7RXXX_alt.mas

Następnie uruchamiamy program IRG Tool i wbudowane w nim narzędzie do wysyłania skinów. Wypełniamy odpowiednie pola (zwracamy uwagę na poprawność nazw i liter), dodatkowo zwracamy uwagę na to, iż kierowcy indywidualni w miejscu team /zespół wstawiają "no team/bez zespołu" i wysyłamy skina.
Edited by: modlicha - Wed, 27/02/2019 - 23:42
02/03/2019 - 17:53
modlicha
Piotr Wojdylo
Administrator
Posts: 899
Registration: 15/06/2014 - 18:34
Zapraszamy dziś i jutro na godzinę 21:00 na testowe wyścigi w lidze C7.R Cup
Kwalifikacje + Wyścig 35 minut

 

07/03/2019 - 14:07
modlicha
Piotr Wojdylo
Administrator
Posts: 899
Registration: 15/06/2014 - 18:34
Administracja zwraca się z prośbą do zawodników z ligii Corvetta Cup of America,
którzy już wysłali skiny o PONOWNE PRZESŁANIE PACZEK.
Wykryliśmy, że kreator paczek w IRG toolu źle nadawał nazwy i tworzył zły plik .rcd
Dzisiaj zostało to poprawione i dlatego prosimy o ponowne przesłanie paczek.
Edited by: modlicha - Thu, 07/03/2019 - 14:08

 

10/03/2019 - 19:38
modlicha
Piotr Wojdylo
Administrator
Posts: 899
Registration: 15/06/2014 - 18:34
Wyścig na torze Daytona na serwerze numer 2
Wchodzimy tylko w oryginalnych skinach.