Ogłoszenia administracujne ogólnoligowe

25/04/2018 - 13:22
mr_jaro
Jarosław F.
User
Posts: 1429
Registration: 16/01/2013 - 23:45
Jeśli ktoś ma aktualnie ściny przy wychodzeniu kogokolwiek z gry, proszę o przesłanie do mnie na pw odpowiedzi na te pytania:

1) Czy ściny są tylko gdy wychodzi ktoś z serwera jeśli nie to kiedy jeszcze
2) Przy ilu osobach to się dzieje tzn czy np jest was 2 na serwerze, ta druga wychodzi i już jest ścina?
3) Dokładna specyfikacja komputera w tym system operacyjny
4) Jest antywirus? były testy z wyłączonym łącznie z wyłączonym systemowym defenderem?
5) Dokładne ustawienia rfactora
6) Dokładne dane na temat internetu (operator, realna prędkość, ping)
7) Jak jest podpięty komputer do internetu, prze ile routerów, czy kabel
8) czy były próby innego podpięcia do internetu np test z pominięciem routera, test na innym internecie chociażby mobilnym i z jakim efektem
9) Czy był test na innym komputerze w domu jeśli nie to czy jest możliwość przeprowadzić taki test
10) Czy był test na kompletnie czystym komputerze (windows + stery grafiki + rfactor)
11) kiedy się te ściny pojawiły
12) Czy ściny są zawsze (za każdym wejściem na serwer jeśli nie to jak to wygląda)

It's all about THE GAME

24/05/2018 - 22:50
mr_jaro
Jarosław F.
User
Posts: 1429
Registration: 16/01/2013 - 23:45
Prosimy o ponowne pobranie i zainstalowanie irg toola gdyż automatyczny update zakończy się niepowodzeniem. Za niedogodności przepraszamy.

Link do toola https://irg-world.pl/download/1

It's all about THE GAME

20/06/2018 - 18:56
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 530
Registration: 09/03/2013 - 17:27
Komunikat techniczny
W związku z koniecznością wykonania prac technicznych, nasza usługa hostingowa (Strona WWW IRG)będzie chwilowo niedostępna, zgodnie z poniższym planem:

rozpoczęcie prac
2018-06-25 00:30:00
zakończenie prac
2018-06-25 05:30:00
czas niedostępności
ponad 3 h
uwagi
W podanych godzinach, zostaną przeprowadzone prace modernizacyjne infrastruktury sieciowej w naszej serwerowni. Podczas prac może występować czasowa, lub całkowita niedostępność usług.

Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby przerwa we wskazanym przedziale była możliwie najkrótsza. Przepraszamy za niedogodności.

Pozdrawiamy,
Zespół Biznes-Host.pl
11/07/2018 - 19:26
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 530
Registration: 09/03/2013 - 17:27
Komunikat techniczny
W związku z koniecznością wykonania prac technicznych, Twoja usługa hostingowa będzie chwilowo niedostępna, zgodnie z poniższym planem:

rozpoczęcie prac
2018-07-12 01:00:00
zakończenie prac
2018-07-12 03:00:00
czas niedostępności
od 1 do 2 h
uwagi
Przeprowadzone zostaną prace techniczno-sieciowe. Podczas ich wykonywania wszystkie usługi będą niedostępne w podanym przedziale czasowym.

Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby przerwa we wskazanym przedziale była możliwie najkrótsza. Przepraszamy za niedogodności.

Pozdrawiamy,
Zespół Biznes-Host.pl
31/07/2018 - 19:22
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 530
Registration: 09/03/2013 - 17:27
Komunikat techniczny
W związku z koniecznością wykonania prac technicznych, Twoja usługa hostingowa będzie chwilowo niedostępna, zgodnie z poniższym planem:

rozpoczęcie prac
2018-08-01 01:00:00
zakończenie prac
2018-08-01 05:00:00
czas niedostępności
ponad 3 h
uwagi
W podanym czasie będą prowadzone prace sieciowe związane z strukturą sieci, co może powodować niedostępność usług w podanym zakresie.

Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby przerwa we wskazanym przedziale była możliwie najkrótsza. Przepraszamy za niedogodności.

Pozdrawiamy,
Zespół Biznes-Host.pl
01/09/2018 - 19:36
benethor
Administrator
Posts: 68
Registration: 29/01/2013 - 09:31
AKTUALIZACJA Serwera Teamspeak

Właśnie zmieniliśmy lokalizację serwera TeamSpeak 3. Nowy serwer:

teamspeak.irg-world.pl

Stary serwer zostanie na dniach wyłączony.
10/10/2018 - 20:10
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 530
Registration: 09/03/2013 - 17:27
Prace konserwacyjno rozwojowe na serwerach #2. Obie platformy : Formula i GTE w tym momencie tylko i wyłącznie na serwerach #1
Prace będą trwały aż do ich ukończenia.
Pozdrawiamy
11/12/2018 - 22:36
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 530
Registration: 09/03/2013 - 17:27
Informacja od naszego dostawcy internetowego w bazie danych:

Komunikat techniczny
W związku z koniecznością wykonania prac technicznych, Twoja usługa hostingowa będzie chwilowo niedostępna, zgodnie z poniższym planem:

rozpoczęcie prac
2018-12-11 23:00:00
zakończenie prac
2018-12-12 05:00:00
czas niedostępności
30-60 min.
uwagi
W podanym zakresie czasowym będą prowadzone prace techniczne względem serwerów ovz-29, ovz-27, ovz-37, ovz-28 , vps20, vps19, vps18, vps17. W czasie przerwy niedostępne będą wszystkie usługi na tych serwerach. Czas przerwy dotyczy jednego serwera.

Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby przerwa we wskazanym przedziale była możliwie najkrótsza. Przepraszamy za niedogodności.

Pozdrawiamy,
Zespół Hekko.pl


Dodatkowo dokonujemy ulepszeń na serwerze TS.
Serwery growe, będą działały ale nie będą się zliczały okrążenia, prosimy spać spokojnie, nie przepadną.
Rano, najpóżniej, spotykamy sie ponownie.
Edited by: IRG Administration - Tue, 11/12/2018 - 22:47
08/04/2019 - 17:07
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 530
Registration: 09/03/2013 - 17:27
Serwery #1 zostały wyłączone do środy. #2 czynne 24/7
Pozdrawiamy
14/08/2019 - 20:46
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 530
Registration: 09/03/2013 - 17:27
Ze względu na nie działające już od jakiegoś czasu wtyczki pogodowe do rfactora2, jesteśmy obecnie pozbawieni zróżnicowanej pogody na wyścigach Formuły 1.
Z niepokojem przyjęliśmy również informacje, że od jakiegoś czasu serwis Slighty Mad Studio nie dostarcza realnych informacji pogodowych do gry Project Cars 2.

Ponieważ nie wiemy czy i kiedy będziemy mieć własną wtyczkę pogodową postanowiliśmy temu przeciwdziałać opracowując pewien sposób określania pogody przed wyścigiem i wykorzystując narzędzia dostępne w samej grze.

RFACTOR 2

Sprawa wygląda bardzo obiecująco w rfactorze 2 ponieważ jest on dostosowany do tego aby realizować prognozę pogody opartą na prawdopodobieństwie zaistnienia opadów. System taki był z powodzeniem wykorzystywany na portalu Simracing.pl w pierwszej lidze na rf2, a mianowicie DTM. Sprawdził się pozytywnie do tego stopnia, że wg opinii ówczesnych adminów pogoda była bardziej naturalna niż z wtyczki pogodowej.

Ja zostało wspomniane rf2 umożliwia realizację prognozy opadów opartej na prawdopodobieństwie, a taką informacje dostarcza np. pogoda googla.

Zrzut ekranu z komputera:


http://fotowrzut.pl/tmp/upload/AI5K1HSI45/1.jpg

Zrzut ekranu z telefonu:


http://fotowrzut.pl/tmp/upload/AI5K1HSI45/2.jpg

Widać, że o godzinie 14:00 - prawdopodobieństwo wynosi 49%, o 15:00 - 40%, a o 16:00 - 38%.
Nas interesuje godzina 15:00 (start wyścigu F1) i 16:00 (zakończenie około 16:15). Po wpisaniu prawdopodobieństw do rf2 po rozbiciu na 5 bloków pogodowych - rfactor2 ustala sobie sam przebieg pogody. Co oznacza szansa 40% - 38% na opady? Że na 10 rozegranych wyścigów przy takim ustawieniu w 4 będzie padał deszcz a w 6 nie będzie opadów w ogóle. A także, że większe szanse są na ich pojawienie się na początku wyścigu niż na końcu. Proszę zwrócić uwagę, że nawet przy 90% szansach na deszcz, może zdarzyć się, że rf2 wylosuje pogodę na wyścigu w której nie spadnie ani kropla.

Jeszcze dodatkowa informacja: w większości serwisów pogodowych bazujących na prawdopodobieństwach za graniczną liczbę uznaje się 30%. Jeśli prawdopodobieństwo jest poniżej 30% ikonka pogody jest bez kropelek, dopiero powyżej 30% zamieszczane jest ostrzeżenie o możliwości wystąpienia opadów (ikona z kropelkami). My również tak to przyjmiemy - prognozy z prawdopodobieństwem poniżej 30% będą zawsze oznaczać pogodę bez opadów.

Oczywiście aby bardziej zbliżyć się do warunków rzeczywistych - taką prognozę najlepiej jest pobrać w dniu wyścigu przed godz. 15:00 niż 5 dni wcześniej - i w taki właśnie sposób będziemy to robili.

I w ten sposób mamy w rf2 czysto losowe występowanie opadów oparte na rzeczywistych prognozach.

Dla kierowców najważniejsze jest sprawdzić sobie w pogodzie google jakie warunki przewidziane są na godzinę rozpoczęcia wyścigu (w grze a więc godzina 15:00 w przypadku Formuły 1).


PROJECT CARS 2

Nieco gorzej pod tym względem przedstawia się sytuacja w Project Cars 2. Jest co prawda opcja losowa ale wybierając ją zdajemy się na to że gra losuje prawdopodobieństwo opadów, a nie że my je wpisujemy z realnej prognozy. Nie bardzo nam to odpowiada więc podejdziemy do ustawiania pogody w PC2 inaczej.
Samodzielnie w Project Cars możemy więc ustawić tylko tyle, że w którymś z 4 bloków pogodowych jakieś opady wystąpią na pewno lub też na pewno nie będzie ich wcale. (Możemy również ustawić tych bloków pogodowych odpowiednio mniej: 1,2,3 lub 4 - my będziemy korzystać z 3 lub 4 bloków).

Korzystając z prognozy możemy ustawiać intensywność opadów ( mżawka-deszcz-ulewa[burza] ). Potrzebujemy więc serwisu który podaje nam ilość opadów w mm/h. Takich informacji dostarcza nam norweski serwis yr.no


http://fotowrzut.pl/tmp/upload/AI5K1HSI45/3.jpg

Teoretycznie organizujemy wyścig GT 6h trwający od 14:00 do 20:00 ( u nas np. 80 minut) - patrząc na powyższy meteogram mamy pewność, że wyścig rozpocznie się bez opadów, natomiast w środkowej części i na zakończenie spodziewany jest opad 0.4mm, oraz 0.1mm, 0.1mm.

0.1-0.5 mm/h - to mżawka
0.6-4.0 mm/h - deszcz
>4.0 mm/h - ulewa [lub burza z piorunami]

Przy takim założeniu ustawiamy bloki pogodowe w PC2:

średnie zachmurzenie - mżawka - średnie zachmurzenie - mżawka

Czyli niby wszyscy wiedzą jak to się ma odbyć i nie będzie zaskoczenia: 20 minut sucho, 20 minut mżawki, 20 minut przesychania i 20 minut znowu mżawka.... a jednak nie.

W PC2 pojawia się element niepewności w tej postaci, że losowany jest czas trwania tych bloków pogodowych. A więc niektóre będą dłuższe, a niektóre krótsze niż 20 minut.

Przykład 1:
bloki pogodowe zostaną rozlosowane tak: 25 min - 15 min - 30 min - 10 min

Oznacza to, że opady w środkowej części wyścigu i na koniec będą dość krótkie i więcej będzie jazdy na suchym i przesychającym torze.

Przykład 2:
bloki pogodowe zostaną rozlosowane tak: 10 min - 15 min - 20 min - 35 min

Oznacza to, że więcej będzie jazdy w deszczu niż na suchym torze zwłaszcza na końcu wyścigu (cały 35 minutowy ostatni blok pogodowy)

Taki element losowości musi nam wystarczyć obecnie w Project Cars 2 i dobrze że jakiś jest.

Nie zamierzamy bowiem rezygnować z deszczu w symulatorach których używamy, bo dostarcza to wyścigom pikanterii.
Edited by: modlicha - Thu, 15/08/2019 - 01:52