IRG Formula 2018 - GP Bahrajnu

05/04/2018 - 19:27
pocisk
User
Posts: 706
Registration: 17/03/2013 - 15:09
modlicha: A już jeździli po Bahrainie, że Ci pocisk wyszło 5 sekund? Nie wiem na czym opierasz swoje wyliczenia. Bo jak było wspomniane na wynikach z Melbourne nie można się opierać. Poza tym w końcówce wyścigu oni tam wszyscy jadą na skręconych silnikach, nikt nie wie o ile, nie ma danych jak wolno. Na podstawie czego są twoje wyliczenia to ja nie wiem.


Wystarczy wejść sobie w zakładkę wyniki i porównać czasy.

05/04/2018 - 19:35
mr_jaro
Jarosław F.
Administrator
Posts: 1390
Registration: 16/01/2013 - 23:45
A zauważyłeś, że w realu oszczędzają silniki i to do granic możliwości?

It's all about THE GAME

05/04/2018 - 19:42
pocisk
User
Posts: 706
Registration: 17/03/2013 - 15:09
Też jechałem 99% wyścigu na booscie 1 i paliwie 2, dopiero na 2 ostatnich okr. odkręciłem, co widać po czasach.

05/04/2018 - 19:44
mr_jaro
Jarosław F.
Administrator
Posts: 1390
Registration: 16/01/2013 - 23:45
i tu cie zeskoczę bo wielu jechało na mieszance max i dojechało :)

It's all about THE GAME

05/04/2018 - 19:55
Szymon Piwinski
Szymon Piwinski
User
Posts: 206
Registration: 11/03/2013 - 13:31
Ja 1/4 na 3 i 3/4 na 1 - gdybym nie dostał lapa od lidera byłoby na styk

Obrazek

"Najważniejsze jest zyskać tam, gdzie możesz zyskać jak najwięcej"

07/04/2018 - 22:46
pocisk
User
Posts: 706
Registration: 17/03/2013 - 15:09
Informacyjnie zgłaszam że w nocy gorzej (prawie wcale) widać stanowiska serwisowe, więc wyglądajcie uważnie w boksach swojego.

07/04/2018 - 22:50
modlicha
Piotr Wojdylo
Administrator
Posts: 830
Registration: 15/06/2014 - 18:34
Hmmm ..... nie mialem zadnego problemu z widocznoscia tej strzalki na Fullu. Swieci z daleka.

 

07/04/2018 - 22:51
rex
Tomasz Sobanski
User
Posts: 55
Registration: 10/12/2015 - 21:41
U mnie to samo co u Pociska
07/04/2018 - 22:58
pocisk
User
Posts: 706
Registration: 17/03/2013 - 15:09
Chyba na wyłączonych post effectach tak jest.

10/04/2018 - 21:30
pocisk
User
Posts: 706
Registration: 17/03/2013 - 15:09
Q1: 1:27.266 na SS i P14

R:
Po awanturze w T1 udaje się przebić nawet na P8 ale katastrofalny lag M. Nizo na 15 okr. wyścigu praktycznie eliminuje mnie z walki o czołowe pozycje. Naprawy, zmiana opon na softy, spadek na koniec stawki i mozolne odrabianie strat. Awans na P12 na 33 okr. Zastanawiałem się czy nie zaryzykować jak Vettel i pojechać do końca, jednak miałem obawy czy ~ 40% na najbardziej zużytej oponie wystarczy na walkę do końca wyścigu. Kolejny zjazd do boksu i kolejne problemy - wbijam się na niewidzialny bolid Śmigla stojący na dodatkowych miejscach tuż przy wjeździe do pit stopów. Kolejne naprawy, strata pozycji i ostatecznie P13.

Podsumowując:
Nocny wyścig w Bahrainie zapowiadał się całkiem dobrze, niestety problemy natury technicznej popsuły rywalizację.

Całość mojego występu tutaj:
https://youtu.be/Y_YRDMB7ADE

Gratulacje dla uczestników, podziękowania dla Studia za super relację (mega jakość) i do zobaczenia w Chinach na torze SIC!
Edited by: pocisk - Tue, 10/04/2018 - 22:18